Weten wat er speelt op het gebied van food?
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief.
Ja, ik ontvang graag de nieuwsbrief!
Nee, bedankt.
Kwaliteits- en verbetermanagement
Continue verbetering is van belang voor de borging van voedselveiligheid en kwaliteit Dit is tevens een eis van uit standaarden zoals IFS, BRC en FSSC 22000. Ook hierbij is Quasydoc een hulp.
In Quasydoc werkt u met een actielijst die gevoed wordt vanuit interne en externe audits, klachten, Hygiënerondgangen, verificaties en HACCP-overleg. Een actie wordt toegewezen aan een daarvoor verantwoordelijke medewerker. De medewerker dient de actie af te handelen voor de gestelde termijn en krijgt hiervoor de nodige meldingen en eventuele herinneringen.
De kwaliteitsafdeling krijgt een overzichtelijke weergave van verbeteracties en hun status. Ook periodieke acties kunnen in de planning worden opgenomen. Op die manier krijgt u herinneringen om bijvoorbeeld uw jaarlijkse interne audits of maandelijkse inspectierondes uit te voeren.
Uw HACCP-overleg kan u in Quasydoc plannen. Tijdens het overleg voegt u de notities toe in Quasydoc, zo heeft u tijdens een audit snel het verslag van uw laatste overleg bij de hand.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.